2013. augusztus 5., hétfő

ÖTÖDIK

The lonely and the lovable


'Avagy a kosaras és a Basset hound'

~5~
 



'Eldöntöttük hogy összeköltözünk, megosztjuk a lakbért. Általában az ablakban szoktam üldögélni, és cigizni is elkezdtem amit nagyon szégyellek. Egyik reggel épp zuhanyozni indultam amikor egy félmeztelen pasas sétált ki a fürdőszoba ajtaján. Szűzmária. Majdnem megbotlottam ijedtségemben. Gyorsan visszaszaladtam a szobámba és azon kezdtem gondolkozni, hogy én soha az életben nem fogok még egyszer egy ilyen felsőtestet látni.'

...

'Ja a haverom átugrott éjjeli kettőkor és alaposan be volt lőve. Nagyon fura a srác, de alig különbözünk egymástól, barátok vagyunk. Sokan mondják hogy én nem tudok különbséget tenni a barát és a haver szó között. Na és akkor mi van? Ez marhaság. Tehát itt aludt a srác, és reggel jól ráijesztett a lakótársamra. Aki egy gyáva és zárkózott lány.'

... 

'Elmesélte ki ő és mit keres itt. Bemutatott neki. Eleinte nem akartam találkozni vele. A szemei viszont túlságosan is gyönyörűek voltak. Tökre zavarba jöttem. Arra gondoltam, majd emlékezetből lerajzolom. Bár most hogy belegondoltam, az ő szemei is szépek...'

...

'Először még a földet bámulta, aztán rám nézett. Nem értettem mit akar. Olyan mint egy kiskutya vagy mit tudom én. Valami alacsony aminek nagyok a szemei. Mondom én, hogy egy kutya! Egy Busset hound. Aztán újra a földre nézett. Biztos bejött neki a haverom. A kosárlabdáról dumált, meg hogy milyen helyeken járt már ahol meccse volt.'

...

'Megsimogatott a kosaras fiú. Ijesztőnek tűnt. Aztán szerencsére ő látta ezt, majd kibújtatott az idegen kezek alól.  Megadtuk a számainkat egymásnak (némi segítséggel) és elbúcsúztunk. Szomjas lettem, nem szoktam ennyit beszélgetni. Odamentem a szekrényekhez, de nem értem fel a poharas polcig. Tompa zajt hallottam, aztán mögöttem valaki nagy és magas levett nekem egy poharat. Közben megpuszilta a fejemet is.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése