2013. szeptember 3., kedd

HATODIK

The lonely and the lovable


'Avagy te, én és ő'

~6~ 
 



'Kajálni indultunk (meki) mikor szólt, hogy elkezdett fájni a hasa. Gondoltam megjött neki. Bár nem értettem mi a f*sznak osztja meg ezt velem, örültem hogy elmondta. Kezd megnyílni. És furcsa, de tényleg örülök neki. De...én nem az az ember vagyok aki kísérgeti az embereket, banyek!!'

 ...

'Kikísért a mosdóba, alig hittem a szemeimnek. Miért ilyen kedves velem? Mit csináltam? Bár néha tényleg kezdem úgy érezni mintha kicsivel közelebb engedtem volna őt magamhoz...Viszont amikor visszatértem az asztalunkhoz, a lakótársam egy hosszú, szőke hajú nővel beszélt, akin piros platformos magassarkú volt.'

...

'Összefutottam az exemmel, arra gondoltam kicsit féltékennyé teszem őt. Persze ezzel a macával már semmi sem kötött össze, olyan volt járni vele mint egy egyéjszakás kaland. Egyébként egy idióta. Bármennyire dögös, kisebb az IQ-ja mint az öklöm. Azért az viszont eszembe jutott hogy össze kéne ismertetnem a két csajszit.'

...

'Odajött hozzám, és azt mondta Charlie a neve. 100wattos mosolya lehetett ha nem több. Majdnem megfulladtam a sok parfümtől. Kicsit mérges lettem rá, de a csaj nagyon rámenős volt. Senki se kérdezze hogyan, de a mi lakásunkon kötöttünk ki - hármasban. Persze hamar leesett, a csaj nem százas. És részeg. De mikor átkarolta őt, és meg akarta csókolni (viccből), én komolyan vettem. Kinyitottam hát a hátsó ablakot, hogy élvezhessem a kilátást még halálom előtt. Önző dolog, de mégiscsak léteztem!!'

...

'Fél lába már kint volt, mire a szőke még előttem visszarántotta az életbe. 'Nem engedem hogy szűzen halj meg kisanyám! Jössz vissza de rögtön! Azt hittem barátnők vagyunk!' Szerintem még a szűz szó sem jutott el a füléig, de legalább meggondolta magát. A szöszi sértődötten elhúzott mivel a kis barátnőm megnémult, de én már tudtam, rendben van. Ami még szintén meglepett, mikor megfogtam a kezét, ő szintén fogta az enyémet.'


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése